Vi søger en selvstændig og serviceminded kontormedarbejder/piccoline/piccolo, der vil være med til at skabe en god og velfungerende ramme om vores travle firma.

Ansvarsområder:

  • Intern postgang
  • Praktisk hjælp til diverse arrangementer og møder, herunder klargøring og afrydning af mødelokaler
  • Opfyldning og oprydning i huset, renholdelse af kaffemaskiner, opvask og lettere rengøring
  • Oprydning og rengøring af køkkener
  • Kørsel til bl.a. posthus og indkøb
  • Afløsning i receptionen, herunder modtagelse af gæster, tage telefoner og tage imod pakker
  • Lettere administrative opgaver såsom kopiering, scanningsopgaver og arkiveringsopgaver.

  • Kvalifikationer

  • Fleksibel og mødestabil
  • God ordenssans
  • Positiv og frisk
  • Kørekort er et krav.

  • Vi tilbyder:

    Et spændende job på 30-35 timer ugentlig efter aftale.


    Tiltrædelse: Pr. 01.08.2024 med et par dages oplæring i juli.


    Ansøgningsfrist: 01.07.2024.


    Kunne ovennævnte stilling være interessant for dig, så send din ansøgning og CV til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.